Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις (FAQs)

 

1.  Τι είναι το myKTIMATOLOGIOlive;

 

Ο φορέας «Ελληνικό Κτηματολόγιο» εγκαινιάζει την εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών κυρίως για θέματα γενικής ενημέρωσης.

 

 

2.  Για ποιες υπηρεσίες μπορώ να εξυπηρετηθώ από την υπηρεσία myKTIMATOLOGIOlive;

 

Οι προσφερόμενες υπηρεσίες είναι οι ακόλουθες :

 

  • Γενική Πληροφόρηση

Παροχή πληροφοριών σχετικά με τις ενέργειες που συνίστανται ή απαιτούνται να κάνουν οι πολίτες ανάλογα με το στάδιο της κτηματογράφησης  ή της λειτουργίας του κτηματολογίου. 

 

  • Εξειδικευμένη Πληροφόρηση 

Σε περίπτωση που απαιτείται, παρέχεται η δυνατότητα λήψης επιπλέον πληροφόρησης σχετικά με εξειδικευμένα νομικά ή τεχνικά ζητήματα σε σχέση με το Ελληνικό Κτηματολόγιο μέσω νέου ραντεβού με εξειδικευμένο στέλεχος του φορέα.

 

 

3.   Γιατί συνίσταται να δηλώσω Νομό και Δήμο/Κοινότητα ενδιαφέροντος?

 

Το στάδιο κτηματογράφησης ή λειτουργίας κτηματολογίου διαφέρει ανάλογα με την περιοχή. Με την καταχώριση της περιοχής ενδιαφέροντός σας, όταν κλείνετε το ραντεβού, βοηθάτε τον υπάλληλο του κτηματολογίου να σας εξυπηρετήσει ορθά και άμεσα.

 

 

4.   Οι υπηρεσίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο σε όσους συνδέονται με τους κωδικούς TAXISnet;

 

Όχι απαραιτήτως. Οι υπηρεσίες παρέχονται ανεξαρτήτως των χρησιμοποιούμενων κωδικών TAXISnet για την εισαγωγή σας στην πλατφόρμα, αρκεί όταν κλείνετε το ραντεβού να καταχωρίσετε τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας και επικοινωνίας του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί, ώστε να γίνει από τον υπάλληλο του Κτηματολογίου η ταυτοποίηση.

 

 

5.   Ποια είναι η απαιτούμενη εφαρμογή για την διεξαγωγή της τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης;

 

Για την τηλεδιάσκεψη / βιντεοκλήση μπορείτε:

 

  • είτε να έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή Microsoft teams  στον προσωπικό σας υπολογιστή, κινητό ή tablet, με την προϋπόθεση ότι διαθέτουν κάμερα,
  • είτε να επιλέξετε τη χρήση της εφαρμογής μέσω σελίδας φυλλομετρητή.

 

 

6.   Απαιτείται ταυτοπροσωπία για να εξυπηρετηθώ;

 

Ναι, η ταυτοπροσωπία είναι  απαραίτητη και για το λόγο αυτό θα πρέπει στην αρχή της τηλεδιάσκεψης, η κάμερά σας να είναι ενεργή ώστε να  επιδεικνύετε  τα νομιμοποιητικά σας έγγραφα για την ταυτοποίησή σας στον υπάλληλο του Ελληνικού Κτηματολογίου.

 

 

7.    Πώς κλείνω το ραντεβού;

 

Αφού εισέλθετε στην πλατφόρμα, στο ημερολόγιο που εμφανίζεται, επιλέγετε την ημερομηνία και την ώρα όπου επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε. Ακολούθως καταχωρίζετε τα στοιχεία του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί μέσω βιντεοκλήσης και τα στοιχεία επικοινωνίας. Ο διαθέσιμος χρόνος εξυπηρέτησης είναι προκαθορισμένος  από το  σύστημα.

 

 

8.   Πώς επιβεβαιώνεται η κράτησή μου;

 

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την κράτηση, σας αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε  ενημερωτικό μήνυμα για την επερχόμεη κράτηση και σχετικός σύνδεσμος για τη συμμετοχή σας στην τηλεδιάσκεψη.  Το ίδιο μήνυμα αποστέλλεται εκ νέου, λίγη ώρα πριν την έναρξη της τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης.
 

 

 

9.   Με ποιον τρόπο ενεργοποιώ τη βιντεοκλήση μου;

 

Την προγραμματισμένη ώρα της βιντεοκλήσης ενεργοποιείτε το σύνδεσμο που  έχετε λάβει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώσατε και συνδέεστε στον χώρο της τηλεδιάσκεψης. Θα βρίσκεστε σε αναμονή έως ότου ο υπάλληλος του Κτηματολογίου δεχθεί το αίτημά σας και συνδεθεί ώστε να ξεκινήσει η βιντεοκλήση.

 

 

10.   Μπορώ να προγραμματίσω νέα κράτηση για ραντεβού με βιντεοκλήση;

 

Ναι, μπορείτε να προγραμματίσετε ένα νέο ραντεβού, επιλέγοντας «Προγραμματισμός εκ νέου», από το αντίστοιχο πεδίο, στο επιβεβαιωτικό e-mail που θα λάβετε κατά την κράτηση.

 

 

11.   Είναι δυνατή η αλλαγή της κράτησης ή η ακύρωσή της; 

 

Ναι μπορείτε να τροποποιήσετε την τρέχουσα κράτηση. Μπορείτε επίσης να  ακυρώσετε την κράτηση σας μέχρι και 24 ώρες πριν το ραντεβού.

 

 

12.   Η βιντεοκλήση καταγράφεται;

 

Όχι δεν καταγράφεται για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.