Frequently Asked Questions - Answers - Visiting Platform (KEP)

 1.    Τι είναι η υπηρεσία “ΚΕΠ Πλατφόρμα Επισκέψεων”;

 

Είναι μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα μέσω της οποίας μπορείτε να προγραμματίσετε διαδικτυακά ραντεβού με φυσική επίσκεψη σε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών της επιλογής σας.

 

 2.    Πώς εισέρχομαι στην "Πλατφόρμα Επισκέψεων";

 

H είσοδος στην "Πλατφόρμα Επισκέψεων" ΚΕΠ πραγματοποιείται με χρήση κωδικών TAXISnet.

 

 3.    Ποιο πρόγραμμα πλοήγησης προτείνεται να χρησιμοποιείται για τη χρήση της πλατφόρμας;

 

Η εφαρμογή είναι συμβατή με τους σύγχρονους φυλλομετρητές Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari.

 

 4.    Μπορώ να κλείσω ραντεβού αυθημερόν;

 

Μπορείτε να προγραμματίσετε το ραντεβού σας από την επόμενη εργάσιμη ημέρα και για 15 ημέρες μετά (εξαιρουμένων των αργιών).

 

 5.    Μπορώ να κλείσω ραντεβού για τρίτο πρόσωπο;

 

Ναι, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού και για τρίτο πρόσωπο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά το ονοματεπώνυμο και τα στοιχεία επικοινωνίας του προσώπου, το οποίο θα εξυπηρετηθεί με φυσικό ραντεβού.

 

 6.    Πόσα ραντεβού μπορώ να προγραμματίσω ανά ΚΕΠ και ανά ημέρα;

 

Μπορείτε να προγραμματίσετε έως και δύο ραντεβού σε ένα ΚΕΠ την ημέρα.

 

 7.    Ποιο είναι το ωράριο προγραμματισμού επισκέψεων σε ΚΕΠ μέσω της πλατφόρμας;

 

Την τρέχουσα περίοδο, λόγω των έκτακτων συνθηκών εξαιτίας της πανδημίας, το ωράριο προγραμματισμού των επισκέψεων είναι από τις 7:30 π.μ. (πρώτο ραντεβού) έως τις 13.30 μ.μ. (τελευταίο ραντεβού).

 

 8.    Ποια είναι η διάρκεια κάθε επίσκεψης;

 

Tην τρέχουσα περίοδο επιτρέπεται να προγραμματίσετε ραντεβού με διάρκεια έως 15’ λεπτά. Σε περίπτωση που έχετε πολλαπλές διαδικασίες προς διεκπεραίωση, συνίσταται ο προγραμματισμός δυο διαδοχικών επισκέψεων.

 

 9.     Γιατί σε συγκεκριμένη ημέρα δεν βλέπω διαθέσιμες ώρες.

 

Η συγκεκριμένη ημέρα δε διαθέτει πλέον διαθέσιμα ραντεβού. Θα πρέπει να επιλέξετε μια άλλη ημερομηνία και ώρα.

 

 10.    Είναι υποχρεωτικό να συμπληρώσω τα στοιχεία επικοινωνίας;

 

Δεν είναι υποχρεωτικό, συστήνεται ωστόσο ισχυρά η καταχώρισή τους, προκειμένου να ειδοποιηθείτε σε περίπτωση αναγκαστικής τροποποίησης ή ακύρωσης της προγραμματισμένης επίσκεψης σας, από το ΚΕΠ.

 

 11.    Λαμβάνω αποδεικτικό για το ραντεβού μου;

 

Έχετε τη δυνατότητα να εκτυπώσετε έντυπο με τα στοιχεία του ραντεβού μετά την ολοκλήρωση της κράτησής σας. Επιπλέον, εφόσον έχετε δηλώσει email επικοινωνίας θα λάβετε και σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα. Συνίσταται να φέρετε μαζί σας είτε το έντυπο εκτυπωμένο (σε φυσική μορφή ή απλή φωτογραφία), είτε το επιβεβαιωτικό e-mail που σας εστάλη μετά την κράτηση, καθώς καθένα από τα παραπάνω, αποτελούν αποδεικτικά νόμιμης προσέλευσής σας στο ΚΕΠ.

 

 12.    Μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την προγραμματισμένη επίσκεψη μου;

 

Στην παρούσα έκδοση της εφαρμογής, δεν είναι δυνατή η ακύρωση του ραντεβού μέσω του συστήματος κράτησης. Εάν επιθυμείτε τροποποίηση ή ακύρωση του ραντεβού σας και καθώς είναι σημαντικό να εξυπηρετηθούν όσοι το δυνατόν περισσότεροι πολίτες, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με το ΚΕΠ εγκαίρως.