Regulation on the Electronic Publishing and Handling of Documents of the Ministry of Finance
Μία από τις σημαντικότερες δράσεις Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης της χώρας μας και την εξάλειψη της γραφειοκρατίας, είναι αυτή της χρήσης των Ψηφιακών Υπογραφών και της αποκλειστικά Ηλεκτρονικής Διακίνησης των εγγράφων.
Η αξιοποίηση των Ψηφιακών Υπογραφών θα επιτρέψει στη Δημόσια Διοίκηση να ανταποκριθεί με αποτελεσματικότερο και αποδοτικότερο τρόπο στην παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας σε πολίτες και επιχειρήσεις, αναβαθμίζοντας παράλληλα την ποιότητα εργασίας του προσωπικού στους φορείς του Δημοσίου, οδηγώντας σταδιακά στην ελαχιστοποίηση της παραγωγής έντυπου υλικού, πετυχαίνοντας δραστική μείωση των λειτουργικών εξόδων, καθώς και του χρόνου διεκπεραίωσης των διοικητικών αποφάσεων και διαδικασιών.
Στο πλαίσιο καθιέρωσης των Ψηφιακών Υπογραφών έχει καταρτιστεί κανονισμός για την ηλεκτρονική έκδοση και διακίνηση εγγράφων που αξιοποιεί υφιστάμενες υποδομές του Υπουργείου Οικονομικών καθώς και υπηρεσίες που παρέχονται από το Εθνικό Δίκτυο Δημόσιας Διοίκησης ΣΥΖΕΥΞΙΣ.