FAQs NNC
Αν δεν ολοκληρωθεί η δήλωση κινητού μπορώ να προχωρήσω στη δήλωση λοιπών στοιχείων επικοινωνίας;
Απάντηση:
Για να προχωρήσουμε στη δήλωση στοιχείων επικοινωνίας πρέπει να έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς η δήλωση στοιχείων κινητού.Είναι όλα τα πεδία της δήλωσης «στοιχείων επικοινωνίας» υποχρεωτικά;
Απάντηση:
Η δήλωση όλων των πεδίων είναι υποχρεωτική εκτός από το σταθερό τηλέφωνο.Αν δεν θυμάμαι τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας μπορώ να επιλέξω περισσότερους από έναν;
Απάντηση:
Ναι μπορείτε να επιλέξετε έναν ή περισσότερους παρόχους.
Σε περίπτωση που δεν είστε βέβαιοι επιλέξτε όλους τους πιθανούς παρόχους.Αν έχω κάνει ήδη υπεύθυνη δήλωση ή εξουσιοδότηση μέσω του gov.gr θα πρέπει να ξαναδηλώσω τον αριθμό του κινητού ;
Απάντηση:
Σε περίπτωση που έχετε ήδη κάνει με κάποιο τρόπο, χρήση άλλης εφαρμογής της πύλης gov.gr, κατά την οποία έγινε επιβεβαίωση του κινητού τηλεφώνου, δεν χρειάζεται να το ξαναδηλώσετε. (εξαιρείται η εφαρμογή της ΑΑΔΕ myAADElive.gov.gr).Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν έχω προσωπικό κινητό αλλά το μοιράζομαι με άλλο μέλος της οικογένειάς μου;
Απάντηση:
Το κινητό είναι μοναδικό και δεν μπορεί να δηλωθεί ο ίδιος αριθμός από περισσότερους από έναν πολίτη.
Στην περίπτωση που το κινητό σας αντιστοιχεί σε άλλο ΑΦΜ, δεν μπορείτε να προχωρήσετε στη δήλωση στοιχείων αυτοματοποιημένα. Mεταβείτε σε κάποιο ΚΕΠ προκειμένου να συνεχίστε τη διαδικασία, δηλώνοντας την κατοχή του κινητού.
Αν είμαι κάτοικος εξωτερικού που κατέχω ελληνικό ΑΦΜ μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή;
Απάντηση:
Εφόσον έχετε στη διάθεση σας Ελληνικό κινητό, μπορείτε. Στην τρέχουσα έκδοση της η εφαρμογή δεν υποστηρίζει αποστολή SMS σε κινητά του εξωτερικού. Εξετάζεται η επέκταση της εφαρμογής για την κάλυψη και κινητών εξωτερικού.Τι γίνεται στην περίπτωση που δεν έχω email;
Απάντηση:
Θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό email σε οποιοδήποτε πάροχο επιθυμείτε και να το συμπληρώσετε στη δήλωση των στοιχείων σας στο ΕΜΕΠ.Έχω χάσει το κινητό μου τηλέφωνο. Τι πρέπει να κάνω;
Απάντηση:
Στην περίπτωση που δεν έχετε πρόσβαση στο παλαιό σας αριθμό κινητού, επιλέγετε «Διαγραφή του κινητού» και κατόπιν «Επιβεβαίωση προσωπικού κινητού τηλεφώνου» για να δηλώσετε το νέο κινητό.
Τι κάνω όταν θέλω να αλλάξω το αριθμό του κινητού μου;
Απάντηση:
Εφόσον έχετε στην κατοχή σας τόσο τον παλαιό όσο και τον νέο αριθμό κινητού τηλεφώνου μπορείτε να δηλώστε την αλλαγή στον Ε.Μ.Ε.Π. Επιλέξτε «Μεταβολή κινητού αριθμού» και θα ακολουθήστε τις οδηγίες όπου θα λάβετε SMS στο παλαιό και στο νέο αριθμό κινητού.
Μπορώ να δηλώσω περισσότερες από μια διευθύνσεις επικοινωνίας;
Απάντηση:
Δεν μπορείτε να δηλώσετε περισσότερες από μια διευθύνσεις επικοινωνίας.Είναι υποχρεωτικό να βάλω τη διεύθυνση κατοικίας μου στη διεύθυνση επικοινωνίας;
Απάντηση:
Όχι δεν είναι υποχρεωτικό. Ωστόσο το ΕΜΕΠ θα αποτελεί το μοναδικό σημείο το οποίο θα περιλαμβάνει τα στοιχεία επικοινωνίας διαθέσιμα σε άλλες εφαρμογές και Φορείς του Δημοσίου.Πώς προστατεύονται τα προσωπικά μου δεδομένα κατά την διαδικασία της δήλωσης στο ΕΜΕΠ;
Απάντηση:
Κατά την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που καταχωρούνται στο ΕΜΕΠ, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης τηρεί όλα τα αναγκαία τεχνικά και οργανωτικά μέτρα ασφάλειας των λαμβανόμενων πληροφοριών, καθώς και τη διασφάλιση ιχνηλασιμότητας και προστασίας των διακινούμενων δεδομένων από κάθε παραβίαση.Αν αλλάξω διεύθυνση επικοινωνίας στο Ε.Μ.Ε.Π θα ενημερωθεί η διεύθυνση κατοικίας στο μητρώο του TAXISNET;
Απάντηση:
Όχι στη φάση αυτή δεν θα πραγματοποιείται αυτόματη ενημέρωση των δύο μητρώων. Ωστόσο προβλέπεται στο μέλλον να υλοποιηθεί η σχετική διαλειτουργικότητα.Στο TAXIS το όνομά μου φαίνεται κομμένο. Τι να κάνω για να το διορθώσω;
Απάντηση:
Εάν το όνομά σας φαίνεται κομμένο στη Δήλωση Φόρου Εισοδήματος Φυσικού Προσώπου (Ε1), θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Τμήμα Μητρώου της Αρμόδιας Φορολογικής Αρχής (ΔΟΥ)
Εάν εμφανίζεται κομμένο στο portal TAXISnet (π.χ. εφαρμογή mytaxisnet), μπορείτε να το διορθώσετε μόνος/η σας μέσω της επιλογής «Διαχείριση Λογαριασμού – Τροποποίηση Στοιχείων Επικοινωνίας»Προσωρινό πρόβλημα διαθεσιμότητας
Απάντηση:
Το πρόβλημα που αναφέρετε πιθανότατα οφείλονταν σε παροδικό πρόβλημα της εφαρμογής. Παρακαλούμε δοκιμάστε ξανά αργότερα.Γιατί δεν με πιστοποιεί ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας;
Απάντηση:
Ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας δεν σας πιστοποιεί γιατί κανένας από τους παρακάτω συνδυασμούς των στοιχείων σας δεν συμφωνεί με τα στοιχεία που διαθέτει η υπηρεσία μας.
Συγκεκριμένα δεν υπάρχει ταύτιση Αριθμού κινητού τηλεφώνου με:
α) ΑΦΜ, Επώνυμο, Όνομα, Πατρώνυμο, είτε με
β) ΑΦΜ, Αριθμό Ταυτότητας/Διαβατηρίου, είτε με
γ) Αριθμό Ταυτότητας/Διαβατηρίου, Επώνυμο, Όνομα, Πατρώνυμο, είτε με
δ) ΑΦΜ, Επώνυμο, Όνομα, είτε με
ε) Αριθμό Ταυτότητας/Διαβατηρίου, Επώνυμο, Όνομα