myKEPlive

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

 

Κλείστε ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής σας ή απλή διοικητική πληροφόρηση.

Θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε:

  1. Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη

  2. Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)

  3. Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του

  4. Την διεύθυνση επικοινωνίας του

 

Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των παρακάτω υπηρεσιών:

Νομικό πλαίσιο

 

  • ΥΑ 20530/21-7-2020: Καθορισμός διαδικασίας παροχής διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) με τηλεδιάσκεψη  (ΦΕΚ Β'/3030/21-7-2020).

  • Τροποποιητική (ΦΕΚ 2553 24/05/2022)

  • Ν. 4704/2020: Επιτάχυνση και απλούστευση της ενίσχυσης οπτικοακουστικών έργων, ενίσχυση της Ψηφιακής Διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις - άρθρο 33 (ΦΕΚ A΄/ 133/14-7-2020).

 

Μάθετε το myKEPlive

 

 

ΚΕΠ – Δήμοι (Στοιχεία επικοινωνίας) 

 

Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις

 

 

Οδηγίες χρήσης της εφαρμογής

 

 

Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

 

 

Ποιες Υπηρεσίες παρέχει το myKEPlive

 


Επικοινωνία

 

fgd

Μπορείτε να υποβάλετε γραπτά τα ερωτήματά σας, στο Κέντρο Εξυπηρέτησης e-Υπηρεσιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΚΕ-ΥΨηΔ) (με τους κωδικούς σας TaxisNet)