myKEPlive
Ψηφιακή Εξυπηρέτηση από Κ.Ε.Π.
Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
Κλείστε ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής σας ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε:
-
Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη
-
Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
-
Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του
-
Την διεύθυνση επικοινωνίας του
Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των παρακάτω υπηρεσιών:
Διοικητική Πληροφόρηση - Ενημέρωση
Υποβολή Αίτησης
Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία
Νομικό πλαίσιο
-
ΥΑ 20530/21-7-2020: Καθορισμός διαδικασίας παροχής διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) με τηλεδιάσκεψη (ΦΕΚ Β'/3030/21-7-2020).
-
Τροποποιητική (ΦΕΚ 2553 24/05/2022)
-
Ν. 4704/2020: Επιτάχυνση και απλούστευση της ενίσχυσης οπτικοακουστικών έργων, ενίσχυση της Ψηφιακής Διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις - άρθρο 33 (ΦΕΚ A΄/ 133/14-7-2020).
Μάθετε το myKEPlive
ΚΕΠ – Δήμοι (Στοιχεία επικοινωνίας)
Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις
Οδηγίες χρήσης της εφαρμογής
Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Ποιες Υπηρεσίες παρέχει το myKEPlive