mySynigoroslive - Teleconferencing service by the Greek Ombudsman

mySynigoroslive – Digital appointment for telephone service, teleconferencing or for physical presence at the Citizens' Service Office of the Independent Authority of The Greek Ombudsman

 

Κλείστε ηλεκτρονικά, εξ αποστάσεως, ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από στέλεχος της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Πολίτη», μέσω:

 

  • τηλεφώνου, 

  • τηλεδιάσκεψης, 

  • φυσικής παρουσίας στα γραφεία της Αρχής 

 

για πληροφόρηση/διεκπεραίωση της υπόθεσης σας.

Οι θεματικές ενότητες για τις οποίες μπορούν να επικοινωνήσουν και να εξυπηρετηθούν οι ενδιαφερόμενοι, από τον Συνήγορο του Πολίτη, είναι:

  1. Κοινωνική Ασφάλιση

  2. Κοινωνική Πρόνοια

  3. Υγεία

  4. Διαχείριση Υδάτων

  5. Ενέργεια

  6. Περιβάλλον (Φυσικό/Πολιτιστικό)

  7. Περιβάλλον (Πολεοδομία/Χωροταξία)

  8. Δεσποζόμενα/Αδέσποτα  Ζώα

  9. Μετανάστες/Πρόσφυγες/Αιτούντες Άσυλο

  10. Αστυνομία/Φυλακές

  11. Τριτοβάθμια Εκπαίδευση/Επαγγελματικά Δικαιώματα

  12. Ληξιαρχεία/Ταυτότητες/Στρατολογία

  13. Φορολογικά/Τελωνειακά/Ενισχύσεις Επιχειρήσεων COVID

  14. Μεταφορές/Οχήματα/ΕΛΤΑ

  15. ΤΑΠ/Δημοτικά Τέλη

  16. Προσλήψεις Εκτός ΑΣΕΠ/Θέματα Εκπαιδευτών

  17. Επιδοτήσεις/Δημόσιες Συμβάσεις

  18. ΟΑΕΔ/Δάνεια ΟΕΚ

  19. Ίση Μεταχείριση/Διακρίσεις

  20. Δικαιώματα Παιδιού

  21. Περιστατικά Αυθαιρεσίας στα Σώματα Ασφαλείας

Για όποιο άλλο θέμα που δεν περιλαμβάνεται στην ενδεικτική λίστα, παρακαλείστε να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στη διεύθυνση press@synigoros.gr με συνοπτική περιγραφή του αιτήματός σας, προκειμένου να προγραμματιστεί η επικοινωνία σας με τη Ανεξάρτητη Αρχή.

 

Προσοχή! O Συνήγορος του Πολίτη δεν διαμεσολαβεί για την επίλυση ιδιωτικών διαφορών, σε  Τράπεζες, εταιρείες τηλεφωνίας, ιδιωτικές εταιρείες παροχής ηλεκτρικού ρεύματος ή φυσικού αερίου, καταναλωτικών προϊόντων, εκτός εάν καταγγέλλονται περιπτώσεις  διακριτικής μεταχείρισης.

 

Για να κλείσετε το ψηφιακό ή το φυσικό σας ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσετε κατ’ ελάχιστον:

 

  1. το ονοματεπώνυμο σας

  2. την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email)

  3. τον αριθμό κινητού τηλεφώνου επικοινωνίας σας

  4. τη διεύθυνση επικοινωνίας

 

Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει και κάποιος άλλος για εσάς. Στην τηλεδιάσκεψη ή στο φυσικό ραντεβού, όμως, θα πρέπει να παραστείτε εσείς.

Νομικό Πλαίσιο

Διαδικασία ψηφιακής δημιουργίας ραντεβού για επικοινωνία με την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Πολίτη» μέσω φυσικής παρουσίας, τηλεφωνικής επικοινωνίας ή τηλεδιάσκεψης (ΦΕΚ Β 2535 /23.5.2022)

Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Οδηγίες χρήσης της εφαρμογής

Συχνές Ερωτήσεις – Απαντήσεις  

Επικοινωνία - Υποστήριξη :

​ 

 

email

Μπορείτε να υποβάλετε το γραπτό σας ερώτημα εδώ.