mySynigoroslive-FAQs
1. Τι είναι το mySynigoroslive;
Είναι μια σύγχρονη πλατφόρμα, όπου μπορείτε να κλείσετε ψηφιακά ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από στελέχη της Ανεξάρτητης Αρχής Συνήγορος του Πολίτη. Μέσω αυτής, έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε ραντεβού για την εξυπηρέτηση σας, σε ορισμένη ημέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, είτε με φυσική παρουσία, μεταβαίνοντας στα γραφεία της Αρχής (Χαλκοκονδύλη 17, Αθήνα), είτε τηλεφωνικώς, είτε μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης.
2. Για ποιες υπηρεσίες μπορώ να εξυπηρετηθώ από το mySynigoroslive;
Οι θεματικές κατηγορίες για τις οποίες μπορείτε να εξυπηρετηθείτε με φυσική παρουσία στα γραφεία της Αρχής ή μέσω τηλεφώνου ή με τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση, μεταξύ άλλων είναι οι παρακάτω:
1. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
2. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ
3. ΥΓΕΙΑ
4. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΔΑΤΩΝ
5. ΕΝΕΡΓΕΙΑ
6. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ΦΥΣΙΚΟ/ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ)
7. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ/ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ)
8. ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΑ/ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ
9. ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ/ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ/ΑΙΤΟΥΝΤΕΣ ΑΣΥΛΟ
10. ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ/ΦΥΛΑΚΕΣ
11. ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ/ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
12. ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΑ/ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ/ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΑ
13. ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ/ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΑ/ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ COVID
14. ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ/ΟΧΗΜΑΤΑ/ΕΛΤΑ
15. ΤΑΠ/ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ
16. ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ/ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ
17. ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
18. ΟΑΕΔ/ΔΑΝΕΙΑ ΟΕΚ
19. ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ/ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
20. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΟΥ
21. ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑΣ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
3. Πώς ενεργοποιώ την είσοδο μου στην πλατφόρμα;
Εισέρχεστε στην πλατφόρμα με τους παρακάτω τρόπους:
-
είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα - Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών»,
-
είτε μέσω της δικτυακής πύλης του Συνηγόρου του Πολίτη www.synigoros.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες – Ψηφιακό Ραντεβού»,
-
είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση mySynigoros.live.gov.gr. Κατά τη μεταφορά σας στην πύλη εισόδου της πλατφόρμας, σας ζητείται να εισαγάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, καθώς και το αλφαριθμητικό της εικόνας.
Η ενέργεια αυτή γίνεται για την ταυτοποίηση του e-mail σας.
Στη συνέχεια στο e-mail σας θα λάβετε ένα μήνυμα, στο οποίο θα εμπεριέχεται ο σύνδεσμος (link), μέσω του οποίου μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο mySynigoroslive.
4. Πώς κλείνω ραντεβού;
Αρχικά, επιλέξτε τη θεματική κατηγορία σύμφωνα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
Στη συνέχεια, επιλέξτε τον τρόπο εξυπηρέτησης που επιθυμείτε. Λάβετε υπόψη σας ότι υπάρχουν τρεις (3) διαφορετικοί τρόποι εξυπηρέτησης σας, από τα στελέχη του Συνηγόρου του Πολίτη:
-
Εξυπηρέτηση με φυσική Παρουσία: Επιλέξτε μέρα και ώρα που επιθυμείτε να προσέλθετε στα γραφεία του Συνηγόρου του Πολίτη (Χαλκοκονδύλη 17, Αθήνα) για μία δια ζώσης επικοινωνία και εξυπηρέτηση από εξειδικευμένο στέλεχος του.
-
Εξυπηρέτηση με Τηλεδιάσκεψη: Επιλέξτε μέρα και ώρα που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε τηλεδιάσκεψη με εξειδικευμένο στέλεχος του Συνηγόρου του Πολίτη.
-
Εξυπηρέτηση με Τηλεφωνική Επικοινωνία: Επιλέξτε μέρα και ώρα που επιθυμείτε, εξειδικευμένο στέλεχος του Συνηγόρου του Πολίτη να επικοινωνήσει μαζί σας.
Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται, επιλέξτε την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε. Ακολούθως, καταχωρείτε τα στοιχεία σας.
5. Μπορεί να υποβληθεί αίτημα ψηφιακού ραντεβού από κάποιον, για άλλο πρόσωπο;
Σε περίπτωση που θέλετε να υποβάλλετε αίτημα ψηφιακού ραντεβού για άλλο πρόσωπο, θα πρέπει τα στοιχεία που θα καταχωρήσετε να είναι του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί.
Απαραίτητα όμως, στο προγραμματισμένο ραντεβού με το στέλεχος του Συνηγόρου του Πολίτη θα πρέπει να εμφανιστεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έχει δημιουργηθεί το ραντεβού.
6. Ποια είναι η απαιτούμενη εφαρμογή για τη διεξαγωγή της τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης;
Για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση απαιτείται να διαθέτετε συσκευή (προσωπικό υπολογιστή, κινητό ή tablet) με κάμερα και:
-
είτε να έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή Microsoft Teams στην συσκευή σας (στον προσωπικό σας υπολογιστή, το κινητό ή το tablet) και να κάνετε είσοδο σαν επισκέπτης (guest),
-
είτε να επιλέξετε τη χρήση της εφαρμογής Microsoft Teams μέσω φυλλομετρητή (browser), όπως Mozilla Firefox, Chrome και να κάνετε είσοδο σαν επισκέπτης (guest).
7. Απαιτείται ταυτοπροσωπία για να εξυπηρετηθώ με τηλεδιάσκεψη;
Ναι, η ταυτοπροσωπία είναι απαραίτητη και για τον λόγο αυτό θα πρέπει στην αρχή της τηλεδιάσκεψης, η κάμερα σας να είναι ενεργή ώστε να επιδεικνύετε τα νομιμοποιητικά σας έγγραφα για την ταυτοποίηση σας στο στέλεχος της Αρχής.
8. Πώς επιβεβαιώνεται η κράτησή μου;
Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την κράτηση, σας αποστέλλεται, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε, μήνυμα με τίτλο «Η κράτησή σας επιβεβαιώθηκε», στο οποίο περιέχονται τα στοιχεία της κράτησης.
Στο ίδιο μήνυμα συμπεριλαμβάνεται ένας σύνδεσμος με τίτλο «Προγραμματισμός εκ νέου», μέσω του οποίου οδηγείστε στο περιβάλλον της πλατφόρμας για να πραγματοποιήσετε, αν χρειαστεί, οποιαδήποτε μετατροπή της κράτησης σας (αλλαγή κράτησης, ακύρωση κράτησης).
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να εξυπηρετηθείτε με τηλεδιάσκεψη, στο εν λόγω μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρέχεται επιπρόσθετα και ο σύνδεσμος (link), που θα χρησιμοποιήσετε για τη συμμετοχή σας στην τηλεδιάσκεψη.
Tο ίδιο μήνυμα για την κράτηση σας, σας αποστέλλεται ως υπενθύμιση εκ νέου, την προηγούμενη ημέρα, καθώς και λίγη ώρα πριν την πραγματοποίηση του ραντεβού με φυσική παρουσία ή της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ή την έναρξη της τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης.
9. Με ποιο τρόπο ενεργοποιώ την τηλεδιάσκεψη / βιντεοκλήση μου;
Την προγραμματισμένη ώρα της τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης ενεργοποιείτε τον σύνδεσμο που έχετε λάβει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώσατε και συνδέεστε στην πλατφόρμα.
Θα βρίσκεστε σε αναμονή, έως ότου το στέλεχος της Αρχής δεχθεί το αίτημά σας και ξεκινήσει η τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση.
10. Είναι δυνατή η ακύρωση ή και ο προγραμματισμός νέας κράτησης;
Μπορείτε να ακυρώσετε την κράτηση ή να προγραμματίσετε εκ νέου μια νέα, καθώς και να τροποποιήσετε την τρέχουσα.
Στο απαντητικό email που έχετε λάβει σχετικά με την επιβεβαίωση της κράτησης του ψηφιακού ραντεβού σας, υπάρχει ένας σύνδεσμος με τίτλο «Προγραμματισμός εκ νέου».
Ο σύνδεσμος αυτός σας οδηγεί στο περιβάλλον της πλατφόρμας στο οποίο μπορείτε να κάνετε αλλαγή ή ακύρωση της κράτησης σας ή προγραμματισμό μίας νέας κράτησης.
11. Η τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση καταγράφεται;
Η τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση δεν καταγράφεται. Σε καμία περίπτωση δεν διενεργείται καταγραφή ή αποθήκευση της εικόνας, του ήχου ή άλλων δεδομένων που λαμβάνονται κατά την τηλεδιάσκεψη, από τους από τους συμμετέχοντες σε αυτή.