myDYPAlive -Video conference service from the Public Employment Service (D.YP.A -OAED)

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από την Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α)

 

Κλείστε ψηφιακό ραντεβού στο myDYPAlive για να εξυπηρετηθείτε από εξειδικευμένο υπάλληλο από την Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α) μέσω τηλεδιάσκεψης, ώστε να ωφεληθείτε από παρεχόμενες υπηρεσίες προς πολίτες, εγγεγραμμένους στα μητρώα της Δ.ΥΠ.Α (φυσικά πρόσωπα και ανέργους) και επιχειρήσεις.

Οι προσφερόμενες υπηρεσίες είναι οι ακόλουθες:

  1. Συμβουλευτική προς εγγεγραμμένους ανέργους

  2. Συμβουλευτική προς επιχειρήσεις

  3. Υπηρεσίες Συμβουλευτικής EURES

  4. Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου

Για να κλείσετε το ψηφιακό σας ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσετε:

  • το ονοματεπώνυμο σας

  • την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email)

  • τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου

  • τη διεύθυνση σας

 

Σημειώστε πως το ραντεβού μπορεί να το κλείσει και κάποιος άλλος για εσάς. Στην τηλεδιάσκεψη όμως θα πρέπει να είστε εσείς.
Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης θα σας ζητηθεί η επίδειξη εγγράφων ταυτοποίησης σας (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, άδεια παραμονής, καταστατικό εταιρείας κλπ).

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με διερμηνεία σε άλλες γλώσσες ή στην ελληνική νοηματική γλώσσα.       

Νομικό πλαίσιο

 

  • Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξεις (ΦΕΚ Α’/75/18-4-2022)

  • ΚΥΑ οικ.49926/14976/17-12-2020 : Διαδικασία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε εγγεγραμμένους ανέργους και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) με τηλεδιάσκεψη (ΦΕΚ Β'/5517/17-12-2020)

  • Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπ’ αρ. οικ.49926/14976/07-12-2020 : «Διαδικασία  παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε εγγεγραμμένους ανέργους και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) με τηλεδιάσκεψη» (ΦΕΚ Β΄/901/9-3-2021)

Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις

 

 

Οδηγίες χρήσης της εφαρμογής

 

 

Επικοινωνία - Υποστήριξη :

​ 

email

Μπορείτε εδώ να υποβάλετε το γραπτό ερώτημα σας, μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος (με τους κωδικούς σας TaxisNet).