Ανακοίνωση: Έναρξη πιλοτικής λειτουργίας έργου: «Υλοποίηση Κεντρικού Συστήματος Διακίνησης Εγγράφων, Δρομολόγησης και Διαλειτουργικότητας με απομακρυσμένες ψηφιακές υπογραφές καθώς και Μηχανισμό Υποστήριξής του (Help Desk).»

 ...πρώην Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών

Έναρξη πιλοτικής λειτουργίας έργου: «Υλοποίηση Κεντρικού Συστήματος Διακίνησης Εγγράφων, Δρομολόγησης και Διαλειτουργικότητας με απομακρυσμένες ψηφιακές υπογραφές καθώς και Μηχανισμό Υποστήριξής του (Help Desk).»
Το έργο «Υλοποίηση Κεντρικού Συστήματος Διακίνησης Εγγράφων, Δρομολόγησης και Διαλειτουργικότητας με απομακρυσμένες ψηφιακές υπογραφές καθώς και Μηχανισμό Υποστήριξής του (Help Desk)» που αφορά στη δημιουργία κατάλληλης κεντρικής υποδομής για την ανταλλαγή ηλεκτρονικών εγγράφων μεταξύ των φορέων του Δημοσίου με εγκεκριμένες ψηφιακές υπογραφές, βρίσκεται πλέον στην τελική φάση υλοποίησής του.

Συγκεκριμένα,  από τις 30/04/2021 ξεκινά η περίοδος πιλοτικής λειτουργίας με εκτιμώμενη διάρκεια δύο (2) μήνες. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής λειτουργίας,  το έργο θα τεθεί σε παραγωγική λειτουργία και οι παρεχόμενες από αυτό υπηρεσίες, θα γίνουν διαθέσιμες στο σύνολο των φορέων του Δημοσίου, αλλά και του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα.

Στο πλαίσιο αυτό και με γνώμονα αφενός μεν την επιτυχή ολοκλήρωση της φάσης πιλοτικής λειτουργίας και αφετέρου την ομαλότερη προσαρμογή των φορέων που πρόκειται να το αξιοποιήσουν, καλούνται όσοι φορείς το επιθυμούν να συμμετάσχουν στην πιλοτική λειτουργία του έργου, να δηλώσουν την πρόθεση τους μέσω μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο kside@mindigital.gr.