myEGDIXlive - Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη ή τηλεφωνική επικοινωνία & με φυσική παρουσία (για Γενικές Πληροφορίες Διαχείρισης Οφειλών) από τη Γ.Γ.Χρηματοπιστωτικού Τομέα & Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΓΓΧΤΔΙΧ πρώην ΕΓΔΙΧ) του Υπ. Εθν. Οικον. & Οικονομικών

Κλείστε ψηφιακό ραντεβού στο myEGDIXlive για να εξυπηρετηθείτε από εκπρόσωπο της Γενικής Γραμματείας Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΓΓΧΤΔΙΧ πρώην ΕΓΔΙΧ) μέσω τηλεδιάσκεψης ή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, για θέματα που αφορούν αιτήσεις οφειλετών, εκπροσώπων επιχειρήσεων ή συμβούλων αυτών που έχουν εξουσιοδοτηθεί στην αίτηση των πληροφοριακών συστημάτων του Φορέα (εφεξής ενδιαφερόμενοι) και έχουν εκκινήσει αίτηση στις κατωτέρω αναφερόμενες ηλεκτρονικές πλατφόρμες της ΓΓΧΤΔΙΧ.   

Επιπλέον μπορείτε να κλείσετε ψηφιακό ραντεβού για να λάβετε γενικές πληροφορίες ως προς τη διαχείριση των οφειλών σας, μέσω τηλεδιάσκεψης ή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ή με φυσική παρουσία σε ένα από τα διαθέσιμα ΚΕΥΔ/ ΓΕΥΔ στα οποία παρέχεται η συγκεκριμένη υπηρεσία.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες που συνδέονται με Πληροφοριακά Συστήματα (πλατφόρμες) της ΓΓΧΤΔΙΧ  είναι οι ακόλουθες: 
 

  1. Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών (Πλατφόρμα Ρύθμισης Οφειλών ν.4738/20 σε χρηματοδοτικούς φορείς και/ή στο Δημόσιο). 

  2. Χορήγηση Βεβαίωσης Ευάλωτου Οφειλέτη, Πρόγραμμα Συνεισφοράς Δημοσίου Ευάλωτου Οφειλέτη (Ενδιάμεσο Πρόγραμμα) και Βεβαίωση Χρηματικών Οφειλών

  3. Κώδικας Δεοντολογίας (ν.4224/2013, άρ. 39  ν.4818/2021, αρ. ΑΠ 392/1/31.5.2021)

Παρεχόμενη υπηρεσία χωρίς σύνδεση με Πληροφοριακό Σύστημα της ΓΓΧΤΔΙΧ

Γενικές Πληροφορίες Διαχείρισης Οφειλών

Για να κλείσετε το ψηφιακό σας ραντεβού για τις παρεχόμενες υπηρεσίες που συνδέονται με Πληροφοριακά Συστήματα (πλατφόρμες) της ΓΓΧΤΔΙΧ της ΓΓΧΤΔΙΧ θα  χρειαστεί να καταχωρίσετε υποχρεωτικά:
 

  1. το ονοματεπώνυμό σας

  2. την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email)

  3. τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας σας 

  4. τον ρόλο σας (αιτών ή σύμβουλος, στην πλατφόρμα της ΓΓΧΤΔΙΧ)

  5. το θέμα 

  6. τον ΑΦΜ του αιτούντος στην πλατφόρμα της ΓΓΧΤΔΙΧ

  7. τον αριθμό της αίτησης στην πλατφόρμα της ΓΓΧΤΔΙΧ

Για να κλείσετε το ψηφιακό σας ραντεβού για παρεχόμενη υπηρεσία χωρίς σύνδεση με κάποιο Πληροφοριακό Σύστημα της ΓΓΧΤΔΙΧ  (Γενικές Πληροφορίες Διαχείρισης Οφειλών) της ΓΓΧΤΔΙΧ θα  χρειαστεί να καταχωρίσετε υποχρεωτικά:

  1. το ονοματεπώνυμό σας

  2. την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email)

  3. τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας σας

Επισημαίνεται ότι το ψηφιακό ραντεβού (τηλεφωνικό ή με τηλεδιάσκεψη) για τις παρεχόμενες υπηρεσίες που συνδέονται με Πληροφοριακά Συστήματα (πλατφόρμες) της ΓΓΧΤΔΙΧ μπορεί να υποβάλλει και κάποιος άλλος για λογαριασμό του ενδιαφερόμενου, μέσω του συνδέσμου myEGDIX.live.gov.gr, όμως στο ραντεβού (τηλεφωνικό ή με τηλεδιάσκεψη) θα πρέπει να παραστεί ο αιτών την κράτηση, σύμφωνα με τον ρόλο που έχει επιλέξει και που έχει ήδη δηλωθεί ή εξουσιοδοτηθεί και οριστικοποιηθεί στη σχετική αίτησή του (στην πλατφόρμα της ΓΓΧΤΔΙΧ).  

Στην περίπτωση της τηλεδιάσκεψης και εφόσον το επιθυμεί ο αιτών την κράτηση, δύναται να επιλέξει και τη συμμετοχή τρίτου προσώπου στο ραντεβού (του δικηγόρου του, του λογιστή του ή του Συμβούλου του), ο οποίος θα λάβει σχετική ενημέρωση για την κράτηση με ευθύνη του εν λόγω αιτούντα. 

Κατά την έναρξη της τηλεδιάσκεψης θα σας ζητηθεί να επιδείξετε -ο αιτών την κράτηση (αιτών ή οριστικοποιημένος σύμβουλος στην πλατφόρμα της ΓΓΧΤΔΙΧ)- τα έγγραφα ταυτοποίησή σας (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, εξουσιοδότηση εκπροσώπησης νομικού προσώπου κλπ), ενώ κατά την έναρξη της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης θα σας ζητηθεί η τηλεφωνική ταυτοποίηση των δηλωθέντων στοιχείων στην κράτηση (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, α/α αίτησης),  προκειμένου να συνεχιστεί η συνομιλία με τον εκπρόσωπο της ΓΓΧΤΔΙΧ. 

Στην περίπτωση που το ψηφιακό σας ραντεβού αφορά τις Γενικές Πληροφορίες Διαχείρισης Οφειλών (παρεχόμενη υπηρεσία χωρίς σύνδεση με κάποιο Πληροφοριακό Σύστημα της ΓΓΧΤΔΙΧ), την κράτηση μπορεί να υποβάλλει και κάποιος άλλος για λογαριασμό του ενδιαφερόμενου, μέσω του συνδέσμου myEGDIX.live.gov.gr, όμως στο ραντεβού (τηλεφωνικό ή με τηλεδιάσκεψη ή με φυσική παρουσία) θα πρέπει να παραστεί ο αιτών την κράτηση. Στην περίπτωση της τηλεδιάσκεψης και της φυσικής παρουσίας, εφόσον το επιθυμεί ο αιτών την κράτηση, δύναται να επιλέξει και τη συμμετοχή τρίτου προσώπου στο ραντεβού (του δικηγόρου του, του λογιστή του ή του Συμβούλου του), ο οποίος θα λάβει σχετική ενημέρωση για την κράτηση με ευθύνη του εν λόγω αιτούντα.

Κατά την έναρξη της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ή τηλεδιάσκεψης ή εξυπηρέτησης με φυσική παρουσία  θα σας ζητηθεί, η επιβεβαίωση των δηλωθέντων στοιχείων στην κράτησή σας, προκειμένου να συνεχιστεί η συνομιλία με τον εκπρόσωπο της ΓΓΧΤΔΙΧ. Ενώ για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε όπως μην παραλείψετε να συμπληρώσετε το πεδίο «συνοπτική περιγραφή».
 


Επικοινωνία

​ 

email

Μπορείτε να υποβάλετε το γραπτό σας ερώτημα εδώ.