Κέντρο Διαλειτουργικότητας (ΚΕΔ) Υπ. Ψηφ. Διακυβέρνησης
Εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων (ΕΔΑ)
Περιγραφή διαδικασίας Αιτήματος από Φορέα
|
Το Κέντρο Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι το πληροφοριακό σύστημα που αναπτύχθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων & Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με στόχο τη διασύνδεση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Δημόσιας Διοίκησης (ΦΕΚ 3990/Β/1-11-2019) .
Το Κέντρο Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ) εξασφαλίζει ένα ενιαίο περιβάλλον (υποδομή) εγκατάστασης και χρήσης διαδικτυακών υπηρεσιών, μέσω του οποίου ανταλλάσσονται επιχειρησιακά δεδομένα μεταξύ των Φορέων του Δημοσίου.
Βρείτε εδώ τις βασικές Διαδικτυακές Υπηρεσίες του ΚΕ.Δ. που βρίσκονται σε παραγωγική λειτουργία
Οι διαδικτυακές υπηρεσίες (web services) είναι υπηρεσίες ανταλλαγής δεδομένων μεταξύ πληροφοριακών συστημάτων ή εφαρμογών, διατίθενται στους Φορείς του Δημοσίου σε εικοσιτετράωρη βάση επί επτά ημέρες την εβδομάδα και συμβάλλουν:
-
Στην έγκυρη, άμεση και επικαιροποιημένη διάθεση πληροφοριών μεταξύ των δημοσίων φορέων,
- Στην επίτευξη οικονομιών κλίμακας μέσω της ορθής επεξεργασίας της πληροφορίας από τον Φορέα που έχει την ευθύνη διαχείρισής της.
Κάθε Φορέας που επιθυμεί να κάνει χρήση των υπαρχουσών διαδικτυακών υπηρεσιών (ws) μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ),
πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:
Υποβολή Αιτήματος στην Εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων Διαλειτουργικότητας (ΕΔΑ)
Ανάπτυξη εφαρμογής πελάτη (client application) από το Φορέα, για τη χρήση της διαδικτυακής υπηρεσίας
Δοκιμαστικές κλήσεις στο πιλοτικό περιβάλλον του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ)
Ένταξη σε παραγωγική λειτουργία σύμφωνα με:
α) Την Πολιτική Ορθής Χρήσης Διαδικτυακών Υπηρεσιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
β) Τη σωστή τήρηση του αρχείου καταγραφής - ιχνηλασιμότητας κλήσεων
Σε περίπτωση που ο Φορέας επιθυμεί να προτείνει τη δημιουργία κάποιας μη υφιστάμενης διαδικτυακής υπηρεσίας στο ΚΕ.Δ., πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:
Υποβολή Αιτήματος στην Εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων Διαλειτουργικότητας (ΕΔΑ), με την επιλογή «ΜΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ WS»
Μια σύντομη περιγραφή του επιθυμητού ws και του σκοπού χρήσης του
Αξιολόγηση του αιτήματος από τη ΓΓΠΣ & ΨΔ (και σε περίπτωση έγκρισης...)
Επικοινωνία της ΓΓΠΣ & ΨΔ με το φορέα παροχής του ws και το φορέα λήψης του
Δημιουργία του νέου ws στο ΚΕ.Δ. από τη ΓΓΠΣ & ΨΔ
Στη συνέχεια ακολουθούνται τα βήματα της περίπτωσης α) "χρήση των υπαρχουσών διαδικτυακών υπηρεσιών"
Το Κέντρο Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ) παρέχει στους Φορείς τα μέσα για την αδιάλειπτη επιχειρησιακή και παραγωγική λειτουργία, εξασφαλίζοντας υψηλές συνθήκες ασφάλειας πληροφοριών. Το ΚΕ.Δ για λόγους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων δεν αποθηκεύει επιχειρησιακή ή διοικητική πληροφορία.
Η απρόσκοπτη παροχή διοικητικών – επιχειρησιακών πληροφοριών, καθώς και η εξασφάλιση της ποιοτικής διακίνησης και διαχείρισης της πληροφορίας ενισχύει τη διαφάνεια στον Δημόσιο Τομέα.
Το ΚΕ.Δ περιλαμβάνει:
Ανακοινώσεις
Οδηγίες
Σύνδεσμοι Βοήθειας:
Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις για το ΚΕ.Δ.
Στατιστικά ΚΕ.Δ
Για τα Στατιστικά του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ.) πατήστε εδώ
Επικοινωνία:
|
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας από την ομάδα του Κέντρου Διαλειτουργικότητας τα ερωτήματα σας να στέλνονται:
Για ερωτήματα σχετικά με υφιστάμενα αιτήματα, στο θέμα του email να αναφέρεται: ο αρ. αιτήματος, ο φορέας σας και το όνομα του ws (π.χ. 1000 - ΕΦΚΑ - oAuth2). Για πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των στοιχείων, επικοινωνήστε με το DPO του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης:
|