myPyrasfaleiaLive - Συχνές Ερωτήσεις / απαντήσεις
1. Τι είναι η υπηρεσία "myPyrasfaleialive";
Είναι μια νέα σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα για την εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία ή τηλεφωνική επικοινωνία ή μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης, κατόπιν ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, από τα Γραφεία Προληπτικής και Κατασταλτικής Πυρασφάλειας που λειτουργούν στις Διοικήσεις Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομών.
2. Πώς εισέρχομαι στην πλατφόρμα «myPyrasfaleialive»;
Η είσοδος στην πλατφόρμα "myPyrasfaleialive" πραγματοποιείται με τη χρήση των κωδικών TAXISnet.
3. Ποιο πρόγραμμα πλοήγησης προτείνεται να χρησιμοποιείται για τη χρήση της πλατφόρμας;
Η εφαρμογή είναι συμβατή με τους σύγχρονους φυλλομετρητές Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari.
4. Για ποιες υπηρεσίες μπορώ να κλείσω ραντεβού με φυσική παρουσία ή τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση, μέσω της υπηρεσίας «myPyrasfaleialive»;
Προς το παρόν διατίθενται μέσω της πλατφόρμας, οι Υπηρεσίες των Γραφείων Προληπτικής και Κατασταλτικής Πυρασφάλειας του Πυροσβεστικού Σώματος.
Συγκεκριμένα οι υπηρεσίες που παρέχονται είναι:
-
Πληροφορίες για την ισχύουσα νομοθεσία πυρασφαλείας κτιρίων, επιχειρήσεων και εγκαταστάσεων.
-
Ειδικές πληροφορίες για μηχανικούς για αιτήσεις έκδοσης διοικητικών πράξεων πυροπροστασίας που έχουν υποβληθεί μέσω του πληροφοριακού συστήματος «e-Άδειες».
5. Ποια στοιχεία θα χρειαστεί να καταχωρίσω προκειμένου να κλείσω ραντεβού για να εξυπηρετηθώ ως πολίτης, για δική μου υπόθεση;
Θα χρειαστεί να καταχωρίσετε το ονοματεπώνυμό σας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας (email και αριθμό τηλεφώνου).
6. Ποια στοιχεία θα χρειαστεί να καταχωρίσω προκειμένου να κλείσω ραντεβού για να εξυπηρετηθώ ως μηχανικός;
Θα χρειαστεί να καταχωρίσετε το ονοματεπώνυμό σας, τα στοιχεία επικοινωνίας σας (email και αριθμό τηλεφώνου) καθώς και τον αριθμό αίτησης για την διοικητική πράξη πυροπροστασίας μέσω του πληροφοριακού συστήματος «e-Άδειες».
Να διευκρινιστεί ότι θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στη συμπλήρωση του αριθμού της αίτησης καθώς σε περίπτωση που ο αριθμός δεν αντιστοιχεί σε υποβαλλόμενη αίτηση το ραντεβού σας θα ακυρώνεται.
7. Είμαι μηχανικός που εργάζεται στο γραφείο από το οποίο έχει υποβληθεί αίτημα για έκδοση διοικητικής πράξης πυροπροστασίας μέσω του πληροφοριακού συστήματος «e-Αδειες» και επιθυμώ να προγραμματίσω ραντεβού με το Γραφείο Πυρασφάλειας. Μπορώ να κλείσω ραντεβού;
Ναι, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού εφόσον εργάζεστε στο μελετητικό γραφείο από το οποίο έχει υποβληθεί η αίτηση.
8. Μπορώ να κλείσω ραντεβού αυθημερόν;
Όχι.
Μπορείτε να προγραμματίσετε το ραντεβού σας για το χρονικό διάστημα από 01.11 έως 31.05 όλες τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα - Παρασκευή) 08:00-13:00 (με ελάχιστο χρόνο προήγησης 24 ώρες) και για το χρονικό διάστημα από 01.06. έως 31.10 Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή 09:00-12:00 (με ελάχιστο χρόνο προήγησης 48 ώρες).
9. Μπορώ να κλείσω ραντεβού για τρίτο πρόσωπο;
Ναι, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού χρησιμοποιώντας για την είσοδο τα δικά σας διαπιστευτήρια, ωστόσο, στη φόρμα θα πρέπει να συμπληρωθούν τα στοιχεία του ατόμου που επιθυμεί το ραντεβού.
10. Ποια είναι η διάρκεια κάθε επίσκεψης;
Το ραντεβού που θα προγραμματίσετε, θα έχει διάρκεια 25’.
Αν είστε εξουσιοδοτημένος μηχανικός και επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε για περισσότερες από μία υποθέσεις, συνίσταται να κλείνετε ξεχωριστά ραντεβού για κάθε μία από αυτές.
11. Γιατί σε συγκεκριμένη ημέρα δεν βλέπω διαθέσιμες ώρες;
Η συγκεκριμένη ημέρα δεν διαθέτει πλέον διαθέσιμα ραντεβού. Θα πρέπει να επιλέξετε μίαν άλλη ημερομηνία και ώρα.
12. Είναι υποχρεωτικό να συμπληρώσω τα στοιχεία επικοινωνίας;
Η συμπλήρωση των στοιχείων επικοινωνίας είναι υποχρεωτική, προκειμένου να ειδοποιηθείτε σε περίπτωση αναγκαστικής τροποποίησης ή ακύρωσης της προγραμματισμένης επίσκεψης σας, από το Γραφείο Προληπτικής και Κατασταλτικής Πυρασφάλειας της ΔΙ.Π.Υ.Ν./ΔΙ.Π.Υ.
13. Λαμβάνω αποδεικτικό για το ραντεβού μου;
Λαμβάνετε ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης του ραντεβού σας στο email επικοινωνίας που δηλώνετε.
Για το λόγο αυτό εφιστούμε την προσοχή στην ορθή συμπλήρωση των στοιχείων επικοινωνίας.
14. Πώς μπορώ να εντοπίσω τα προγραμματισμένα ραντεβού μου;
Μπορείτε να ανατρέξετε στα email επιβεβαίωσης που έχετε λάβει.
Διευκρινίζεται ότι αποστέλλονται και email υπενθύμισης του ραντεβού.
15. Μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την προγραμματισμένη επίσκεψη μου στην πλατφόρμα «myPyrasfaleialive»;
Έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε ή να ακυρώσετε το ραντεβού σας πατώντας το πεδίο «Προγραμματισμός εκ νέου» που θα βρείτε στο email επιβεβαίωσης που λάβατε.
Για κάθε ενέργεια ακύρωσης εμφανίζεται και μια επιβεβαιωτική ένδειξη σε μορφή αναδυόμενου παραθύρου.
Ολοκληρώνοντας την ακύρωση λαμβάνετε σχετικό email ακύρωσης.
16. Τι χρειάζεται να έχω κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης;
Ο ενδιαφερόμενος οφείλει να έχει διαθέσιμα τα απαραίτητα στοιχεία ταυτοποίησής του, να ενεργοποιήσει την κάμερα και το μικρόφωνό του και να επιδείξει τα στοιχεία ταυτοποίησής του στην κάμερα για να τα ελέγξει ο αρμόδιος υπάλληλος του Γραφείου Πυρασφάλειας.