Τι μπορείτε να κάνετε στην «Ψηφιακή Εξυπηρέτηση από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών»
ΜΑΘΕTE ΤΟ myKEPlive
Τι θα μάθετε σε αυτή την ενότητα:
-
Τι είναι το myKEPlive
-
Ποιος είναι ο στόχος του
-
Ποιες υπηρεσίες περιλαμβάνει
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ myKEPlive
Tο myKEPlive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης & εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός σας, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις.
ΣΤΟΧΟΣ ΤOY myKEPlive
Στόχος του myKEPlive είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη φυσική μετάβαση των πολιτών στα ΚΕΠ. Με την ψηφιακή πλατφόρμα αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών από το κράτος με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση τους.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:
Περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:
-
Διοικητική Πληροφόρηση - Ενημέρωση
-
Υποβολή Αίτησης
-
Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
-
Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία
-
Καταχώριση στο Μητρώο Εμβολιασμένων / Νοσησάντων Εξωτερικού (+60)