Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις - Πλατφόρμα Επισκέψεων ΚΕΠ

 1.    Τι είναι η υπηρεσία “ΚΕΠ Πλατφόρμα Επισκέψεων”;

 

Είναι μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα μέσω της οποίας μπορείτε να προγραμματίσετε διαδικτυακά ραντεβού με φυσική επίσκεψη σε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών της επιλογής σας.

 

 2.    Πώς εισέρχομαι στην "Πλατφόρμα Επισκέψεων";

 

H είσοδος στην "Πλατφόρμα Επισκέψεων" ΚΕΠ πραγματοποιείται με χρήση κωδικών TAXISnet.

 

 3.    Ποιο πρόγραμμα πλοήγησης προτείνεται να χρησιμοποιείται για τη χρήση της πλατφόρμας;

 

Η εφαρμογή είναι συμβατή με τους σύγχρονους φυλλομετρητές Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari.

 

 4.    Ποιές επιλογές έχω μετά την είσοδο μου στην πλατφόρμα;

 

Μετά την επιτυχή είσοδο σας μπορείτε να προγραμματίσετε νέο ραντεβού ή να δείτε τα προγραμματισμένα ραντεβού σας.

 

 5.    Μπορώ να κλείσω ραντεβού αυθημερόν;

 

Μπορείτε να προγραμματίσετε το ραντεβού σας από την επόμενη εργάσιμη ημέρα και για 15 ημέρες μετά (εξαιρουμένων των αργιών).

 

 6.    Μπορώ να κλείσω ραντεβού για τρίτο πρόσωπο;

 

Ναι, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού και για τρίτο πρόσωπο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά το ονοματεπώνυμο και τα στοιχεία επικοινωνίας του προσώπου, το οποίο θα εξυπηρετηθεί με φυσικό ραντεβού.

 

 7.    Πόσα ραντεβού μπορώ να προγραμματίσω ανά ΚΕΠ και ανά ημέρα;

 

Μπορείτε να προγραμματίσετε έως και δύο ραντεβου σε ένα ΚΕΠ την ημέρα.

 

 8.    Ποιο είναι το ωράριο προγραμματισμού επισκέψεων σε ΚΕΠ μέσω της πλατφόρμας;

 

Την τρέχουσα περίοδο, λόγω των έκτακτων συνθηκών εξαιτίας της πανδημίας, το ωράριο προγραμματισμού των επισκέψεων είναι από τις 7:30 π.μ. (πρώτο ραντεβού) έως τις 13.30 μ.μ. (τελευταίο ραντεβού).

 

 9.     Ποια είναι η διάρκεια κάθε επίσκεψης;

Στην τρέχουσα περίοδο επιτρέπεται να προγραμματίσετε ραντεβού με διάρκεια έως 15’ λεπτά. Σε περίπτωση που έχετε πολλαπλές διαδικασίες προς διεκπεραίωση, συνίσταται ο προγραμματισμός δυο διαδοχικών επισκέψεων.

 

 10.    Μπορώ να καταγράψω το θέμα της επίσκεψης μου;

 

Κατά την υποβολή των στοιχείων σας (όνομα, επώνυμο, κτλ), πρέπει να συμπληρώσετε την υπηρεσία που χρειάζεστε στο πεδίο θέματος επίσκεψης.

 

 11.    Σε ποια ΚΕΠ μπορώ να κλείσω ραντεβού;

 

Στο σύνολο των ΚΕΠ της χώρας.

 

 12.    Γιατί σε συγκεκριμένη ημέρα δεν βλέπω διαθέσιμες ώρες;

 

Η συγκεκριμένη ημέρα δεν διαθέτει πλέον διαθέσιμα ραντεβού. Θα πρέπει να επιλέξετε μιαν άλλη ημερομηνία και ώρα.

 

 13.    Είναι υποχρεωτικό να συμπληρώσω τα στοιχεία επικοινωνίας;

 

Δεν είναι υποχρεωτικό, συστήνεται ωστόσο ισχυρά  η καταχώρισή τους, προκειμένου να ειδοποιηθείτε σε περίπτωση αναγκαστικής τροποποίησης ή ακύρωσης της προγραμματισμένης επίσκεψης σας, από το ΚΕΠ.

 

 14.    Λαμβάνω αποδεικτικό για το ραντεβού μου;

 

Έχετε τη δυνατότητα να εκτυπώσετε έντυπο με τα στοιχεία του ραντεβού μετά την ολοκλήρωση της κράτησής σας. Επιπλέον, εφόσον έχετε δηλώσει email επικοινωνίας θα λάβετε και σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα.

 

 15.    Πώς μπορώ να εντοπίσω τα προγραμματισμένα ραντεβού μου;

 

Επιλέγετε από την αρχική σελίδα “τα Ραντεβού μου” για να δείτε για κάθε προγραμματισμένο σας ραντεβού την ημέρα, την ώρα και το ΚΕΠ εξυπηρέτησης. Τα ραντεβού σας μπορείτε να τα δείτε οποιαδήποτε στιγμή εισέλθετε στην πλατφόρμα με τους κωδικούς σας Taxisnet και σε μεταγενέστερο χρόνο από τη στιγμή της κράτησης. Επιπρόσθετα, μπορείτε να δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του ΚΕΠ, πατώντας στο σχετικό κουμπί.

 

 16.    Μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την προγραμματισμένη επίσκεψη μου;

 

Στην τρέχουσα έκδοση έχετε τη δυνατότητα μόνο να ακυρώσετε το ραντεβού σας πατώντας στο σχετικό κουμπί. Για κάθε ενέργεια ακύρωσης εμφανίζεται και μια επιβεβαιωτική ένδειξη σε μορφή αναδυόμενου παραθύρου. Ολοκληρώνοντας την ακύρωση λαμβάνετε σχετικό email ακύρωσης. Εάν επιθυμείτε τροποποίηση του ραντεβού σας και καθώς είναι σημαντικό να εξυπηρετηθούν όσοι το δυνατόν περισσότεροι πολίτες, παρακαλείστε να ακυρώνετε το ραντεβού σας και να προγραμματίζετε νέο ραντεβού σε ημερομηνία και ώρα επιλογής σας.