myDimoslive - Συχνές Ερωτήσεις - απαντήσεις
1. Τι είναι το myDIMOSlive;
Είναι μια σύγχρονη πλατφόρμα όπου μπορείτε να κλείσετε ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε με φυσική παρουσία, τηλεφωνικά αλλά και εξ αποστάσεως από τους αρμόδιους υπαλλήλους συγκεκριμένων Υπηρεσιών του Δήμου σας.
Έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε ραντεβού σε ορισμένη ημέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός σας είτε μεταβαίνοντας στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, είτε μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης ή τηλεφωνικής επικοινωνίας.
2. Για ποιες υπηρεσίες μπορώ να εξυπηρετηθώ από το myDIMOSlive;
Οι υπηρεσίες που διατίθενται για εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση, τηλεφωνική επικοινωνία ή με φυσική παρουσία ενδέχεται να διαφέρουν ανά Δήμο. Ανατρέξτε στο υποστηρικτικό υλικό που βρίσκεται στη σελίδα που αντιστοιχεί σε κάθε Δήμο για να ενημερωθείτε για τις διαδικασίες και τους αντίστοιχους τρόπους εξυπηρέτησης.
3. Πώς ενεργοποιώ την είσοδο στην πλατφόρμα;
Εισέρχεστε στην πλατφόρμα με δυο τρόπους:
-
είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα - Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών»
-
είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση myDimos.live.gov.gr. Και στις δυο περιπτώσεις χρησιμοποιείτε τους προσωπικούς κωδικούς της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (διαπιστευτήρια TAXISnet).
4. Οι υπηρεσίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο σε όσους συνδέονται με τους κωδικούς του TAXISnet;
Όχι απαραιτήτως. Οι υπηρεσίες παρέχονται ανεξαρτήτως των χρησιμοποιούμενων για την εισαγωγή σας στην πλατφόρμα κωδικών TAXISnet, αρκεί:
-
στην περίπτωση που κλείνετε το ραντεβού για εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση να παρουσιαστεί στην οθόνη το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί ώστε να γίνει η απαραίτητη ταυτοποίηση από τον υπάλληλο του Δήμου
-
στην περίπτωση που κλείνετε ραντεβού για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία να μεταβεί στην Υπηρεσία του Δήμου το πρόσωπο, στο οποίο αφορά ή κράτηση.
-
στην περίπτωση που κλείνετε το ραντεβού για τηλεφωνική εξυπηρέτηση, στελέχη της αρμόδιας υπηρεσίας του Δήμου επικοινωνούν με τον πολίτη του οποίου τα στοιχεία συμπληρώθηκαν στη Φόρμα κράτησης.
5. Ποια είναι η απαιτούμενη εφαρμογή για τη διεξαγωγή της τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης;
Για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση απαιτείται να διαθέτετε συσκευή (προσωπικό υπολογιστή, κινητό ή tablet) με κάμερα και:
-
είτε να έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή Microsoft Teams στην συσκευή σας (στον προσωπικό σας υπολογιστή, το κινητό ή το tablet),
-
είτε να επιλέξετε τη χρήση της εφαρμογής Microsoft Teams μέσω φυλλομετρητή (browser), όπως Mozilla Firefox, Chrome.
6. Απαιτείται ταυτοπροσωπία για να εξυπηρετηθώ με τηλεδιάσκεψη;
Ναι, η ταυτοπροσωπία είναι απαραίτητη και για τον λόγο αυτό θα πρέπει στην αρχή της τηλεδιάσκεψης, η κάμερα σας να είναι ενεργή ώστε να επιδεικνύετε τα νομιμοποιητικά σας έγγραφα για την ταυτοποίηση σας στον υπάλληλο του Δήμου.
7. Πώς κλείνω ραντεβού;
Αφού εισέλθετε με κωδικούς TAXISnet, επιλέγετε αρχικά τον Δήμο από τον οποίο επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε. Στη συνέχεια επιλέγετε από το κυλιόμενο μενού την ομάδα υπηρεσιών (αν υπάρχει) και την υπηρεσία. Μετά την επιλογή υπηρεσίας διαλέγετε τον επιθυμητό τρόπο εξυπηρέτησης (Τηλεδιάσκεψη, Φυσική Παρουσία, Τηλ. Εξυπηρέτηση).
Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται, επιλέγετε την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε. Ακολούθως, καταχωρίζετε τα στοιχεία του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί καθώς και τα λοιπά στοιχεία που ζητούνται. Ο διαθέσιμος χρόνος εξυπηρέτησης είναι προκαθορισμένος από το σύστημα και ποικίλει ανά υπηρεσία.
8. Ποιες κατηγορίες πολιτών μπορούν να εξυπηρετηθούν και με ποια νομιμοποιητικά έγγραφα;
Μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από τη πλατφόρμα myDimosLive αν είστε δημότης ή μόνιμος κάτοικος του Δήμου. Η ταυτοποίηση του φυσικού προσώπου γίνεται με τον ίδιο τρόπο που γίνεται κατά την εξυπηρέτηση με Φυσική παρουσία από τον εκάστοτε Δήμο.
9. Πώς επιβεβαιώνεται η κράτησή μου;
Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την κράτηση, σας αποστέλλεται, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε, μήνυμα με τίτλο «Ενημέρωση για την επερχόμενη κράτηση», στο οποίο περιέχονται τα στοιχεία της κράτησης. Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να εξυπηρετηθείτε με τηλεδιάσκεψη, στο εν λόγω μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρέχεται σύνδεσμος (link) για τη συμμετοχή σας στην τηλεδιάσκεψη με τον επιλεγμένο Δήμο.
Tο ίδιο μήνυμα αποστέλλεται ως υπενθύμιση εκ νέου λίγη ώρα πριν την έναρξη της τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης ή του ραντεβού με φυσική παρουσία.
10. Με ποιο τρόπο ενεργοποιώ τη βιντεοκλήση μου;
Την προγραμματισμένη ώρα της βιντεοκλήσης ενεργοποιείτε τον σύνδεσμο που έχετε λάβει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώσατε και συνδέεστε στην πλατφόρμα. Θα βρίσκεστε σε αναμονή έως ότου ο υπάλληλος του Δήμου δεχθεί το αίτημά σας ώστε να ξεκινήσει η βιντεοκλήση.
11. Είναι δυνατή η ακύρωση ή και ο προγραμματισμός νέας κράτησης;
Μπορείτε να ακυρώσετε την κράτηση ή να προγραμματίσετε εκ νέου μια νέα, καθώς και να τροποποιήσετε την τρέχουσα. Στο απαντητικό email που έχετε λάβει το οποίο περιέχει το σύνδεσμο της συμμετοχής στην τηλεδιάσκεψη υπάρχει ένας επιπλέον σύνδεσμος «Προγραμματισμός εκ νέου».
Ο σύνδεσμος αυτός σας οδηγεί στο περιβάλλον της πλατφόρμας στο οποίο μπορείτε να κάνετε αλλαγή ή ακύρωση της κράτησης.
12. Με ποιον τρόπο θα παραλάβω την απάντηση στο αίτημά μου;
Στην περίπτωση εξυπηρέτησης με τηλεδιάσκεψη, σας δίνεται η δυνατότητα να δηλώσετε τον τρόπο παραλαβής της απάντησης σας είτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που καταχωρίσατε είτε ταχυδρομικά, στη διεύθυνση κατοικίας που έχετε δηλώσει.
13. Η βιντεοκλήση καταγράφεται;
Η βιντεοκλήση δεν καταγράφεται.